piątek, 13 maja 2011

Nauczyłam się, że nasza miłość jest jak cegła Zbuduj dom lub utop martwe ciało.

Poprzez moje umieranie przed kompem doszłam do wniosku, że zostanę reżyserem, muahahahahaha! Youtube mi zerrorowało. W tym przypadku error jest podstawą słowotwórczą! Boże, wszystko mnie boli i zaczyna mi delikatnie odwalać po oglądaniu dlaczego ja i trudnych spraw. Od wczoraj jestem big gotem, gryzę się ze swoim menem i boję się światła! Boże. Umieranie jest takie nudne. Boli mnie każda kość, niedobrze mi i ogółem tak mi się w głowie kręci, że ledwo mogę z łóżka zleźć. Uuuu, ktoś drastycznie zachamował na lidlu! Jestem fajna. Znów się zaczyna. Moje oko zadrżało. Nieeeee! Moje dzieci będą psychopatyczne. Już im współczuję. Lalalala. Uwielbiam Zabili Mi Żółwia. Po napisaniu tego drastycznie wyłączyłam ich. Czas na Miley Cyrus! Boże, error powrócił. Nigdy wcześniej nie widziałam erroru na youtube. Świetnie przeszkolone małpy próbują to naprawić. Wszystko na tiptop i dzień jest nasz! Boże, ta reklama mnie wykończy. Miałam się dziś gdzieś przejść z Kłosiem, ale moje chujne samopoczucie niszczy mi życie :<. W zasadzie widzimy się codziennie, więc nic się nie stanie. Lalalala. Strzela mi każda część ciała 0.0. Kolana, łokcie, nadgarstki, nawet kostki u stup o.o. Nie mogę niczego podnieść lewą ręką. 


MACIE TU WCZORAJSZE FOCIE! Chyba moje najlepsze. Lalal.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz